Feb 14, 2011

Valentine

För första gången i mitt liv satsar jag på en någorlunda normal Valentines day. Faktiskt.
De tre senaste åren har jag faktiskt varit ute med vänner och druckit alkohol och haft askul.
Jag saknar det som fan här igår.
Därför fixar vi mat istället.
Har bakat en Fransk Chokladkaka, och ska fixa i ordning en vegetarisk lasange. Var iväg och köpte rött vin som passar till mat, samt två dessertvin. Du ser. Satsar!

Till och med sminket och naglarna fick en sväng av denna hjärtliga dag.


 Barry M's Dazzle Dust i Red i V'et och globlinjen.
En mörkbrunrödskimmrig skugga som mörkare tonig i det röda.
Skimmrig vit ifrån H&M på ögonlocket.
NYX liner. Mascara. Halva lösögonfransar. Vit kajal

 Jag målade nog om ögonbrynen minst 3 gånger.
Dem ville fan inte idag.


 Ful egopic med kamera i skitig spegel. Fick ingen bra helansiktsbild
Och en ruffian med lilla hjärtat. Slavrigt och halvdan.
Isadoras svarta är verkligen urusel. Ingen glans alls.
hälfen har lossnat sedan igår.

Nu ska jag i alla fall iväg och göra mat.
Hare gött!