Jul 17, 2011

Coppertastic

Efter fredagens kroppuppmärksamhet (som var en förberedelse för festhelg) så började jag då göra mig klar för att dra på fredagskalas. Pillade ihop en noggrann grund som skulle hålla hela dagen + natt.
Sedan fick jag reda på att jag blandat ihop dagarna ^^
Så.. jag lekte vidare helt enkelt.

Det var dock rätt dåligt ljus ute, så fick inte så jättebra bilder.

Äntligen fått dit lösögonfransarna ordentligt. H5!



Har använt Barry M's Dazzle Dust - Copper över hela ögonlocket.
En svartgråskimmrig från någon budget palett i globlinjen.
Blandade ut kopper med lite orange för att den inte skulle vara så jätteröd.


 Basen är en grund av Make Up Stores Matt Foundation Milk
och över den har jag buffat in en Everyday Minerals Intensive Base.
Ovan på det så ligger Dior Poudre Compacte 002