Jul 17, 2011

Lush Fresh Face Mask: Cosmetic Warrior

Man blir lite dåligt på att lägga in bilder på datorn, när man inte kan göra det på sin egen.
I fredags så gav jag mitt yttre lite uppmärksamhet i vilket fall som helst..

Slafsade på lite av Lush Fresh Face Mask: Cosmetic Warrior
Som har en väldigt spännande färg och luktar lite av cement och tea tree.
Inte den där söta doften man väntar sig ifrån Lush, men ingenting jag störde mig mycket på.


 Och håret fick sig en omgång av Revlon Nutri-Color Creme 500 Purple Red
Läpparna fick en skrubb, kroppen med och ingeggad i Body Shops Blueberry Body Butter


Shit was cash, så att säga.

Ääääälskar verkligen Lush-ansiktsmasken!
Det är lite korn i den, så när man tvättar av får man en lätt peeling.
Huden känns inte ett dugg stram efteråt och mina små mysiga finnar blir inte högröda av irritation utan håller sig ganska lugna i flera dagar efteråt!
Det här med att oljekontroll är dock nog något jag tror är omöjligt att få. I alla fall för min hy.
I slutet av dagen (läs: några timmar efter) så är jag högglansig igen. Trots tvätt, primer och foundation för oljig hy.
Oh well. Revlon och Lush får 5/5 tummar upp.