Jul 26, 2011

Pest eller Kolera?


Sett den här gå runt på en massa olika bloggar nu. Och jag stal den helt enkelt <:


1. Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup än fint hår och utan smink?
Fixar vääldigt sällan mitt hår. Sista prio en partykväll. Så stökigt hår och snyggg make up.

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar.
Skulle få damp av alla lösfransardagar. Så rakar nog hellre av ögonbrynen. Och spenderar sju år med att ständigt leta på perfekta ögonbrynskombon. Samt dem dagar man är arg kan man rita arga bryn. osv <:

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Leva med H&M kvalite resten av mitt liv? Fyfan! Nätet. Alltid. Cruelty free ftw

4. Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
Afro! Haha. Jag vill så gärna se hur det skulle se ut. Skitstor, röd afro? Hell yes.

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Färg. Neon helst. Tror jag. <:

6. Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Jag är lite skeptisk om det här med att visa låren. Såatteeh.. MC Hammer dansen är ju alltid fin.

7. Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
Bondbrännan har jag ju nästan atm.  Brukar inte bli så brun. Så fortsätter med den.

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Har just nu fin färg och konstig klippning iaf i luggen. En klippning kan man ju styla om eller dölja som det passar. En konstig färg innebär mössor. Så konstig klippning.

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du?
... Åh. En kombination av båda? Tycker båda är fruktansvärt fina. Och spenderar nog lika lång tid på vilken en av dem jag väljer. En gothig pinuppa kanske?

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Den här frågan måste jag nog säga pass på.
Är inte så jätteintresserad av skor egentligen. Äger några, och jag tittar mer på dem än att använda dem.
Men... Större delen av min skokollektion består av skor som var min systers. Skulle aldrig kunna göra mig av med dem. Behåller till och med de jag inte kan ha för att de är för stora ;P

Kör igång, svara på frågorna nu. Allihopa! <: