Aug 20, 2011

Dag 12: Favourite mascara


Jag har någon grej för mig då jag aldrig kan använda bara en mascara. Utan minst två.
Nu mera använder jag tre.

I have this thing, I cant only use one mascara. I need to use atleast two. 
These days I use three.

Men måste säga Clinique High Impact Mascara.


Min rutin just nu är dock att börja med ett lager och bygga upp lätt med Yves Rochers Lash Plumping Mascara.
Därefter Cliniques High Impact tills jag är nöjd.
Sedan Nyx Doll Eye Mascara på underfransarna. Ibland kan den även få ett svep på överfransarnas toppar.
Sedan är jag nöjd!


My rutine at the moment is to start off with a layer of Yves Rochers Lash Plumping Mascara.
After that the Clinique one until Im satisfied.
Then I use Nyx Doll Eye Mascara on the lower lashes. Sometimes on the regular lashes tops too. 
Then Im satisfied!