Aug 19, 2011

Schack Matte

Fick hem två nya lack ifrån NYX.
NYX Matte till och med. I svart och vitt. Men eftersom jag redan hade urvackra Chocolate Cakes på tassarna ville jag inte ta bort det.
Min vän kikade över och jag testade att göra schackrutor på hennes tassar. Har aldrig målat andras naglar förut, och inte heller gjort rutor sådär. Det är inte perfekt, men jag är ok med det. Det tror jag damen med naglarna var också! Hoppas jag :D
Det rosa på tummen är Depend 034



And since I do comment alot on blogs that are not in swedish, I do get a few people that I get dont really know what Im writing about. So I thought I would start doing some post in the wonderful universal language of english.  How bout that? ^^ (Im a bit rusty..)
Soo... yeah.
Got two new nail polishes in the mail. NYX Matte nail polishes to be exact. In white and black.
But my nails where already painted with Chocolate Cakes, and I loved it so much I did not want to take it off.
Luckily, I had a friend coming over. And I tried to do a chess pattern. In matte. (Schackmatt is swedish for checkmate. Get it?)
It did not turned out perfect. I have never done someone elses nails before. Have not done that pattern either.
But she liked it (she says..) so what the hell!
The pink polish on the tumb is Depend 034