Aug 17, 2011

Swatch: Essie Nail Polish - Chocolate Cakes

Födelsedagspresent 2!






Varit på jakt efter ett brunt nagellack ett tag, men inte vetat vad jag ska göra av mig själv.
Det är liksom en djungel av bruna lack ifrån alla olika märken där ute? Helt sjukt!
Men har läst så mycket bra om Essies nagellack och det fanns inne på Kicks. Och i en av de nyanser av brun jag var intresserad av.
Flaskan ser ganska rödbrun ut, vilket gjorde mig lite lätt nervös. Men den blir en sjukt fin chokladbrun efter två lager!
Jag använde dock tre. Och behövde inte ens Seche Vite ovanpå för snabbare torktid. Det torkade snabbt som attan!

Sitter nu med mina fina, glansiga chokladbruna naglar och är mätt som satan efter dagens (gårdagens) kakor och tårtor och min fantastiska morotskaka. Bra dag! Bra lack!

Essie finns lite överallt på internet.
Man kan också hitta dem på Kicks nu mera, där de kostar 129 kr.