Sep 23, 2011

Matte and Shiny Z

Stämplade lite med NYX Matte nagellacken.
Zebra i svart och vitt för jag är okreativ :D
Näe, det är nog mer för att jag har dåligt med lack som är täckande i ett lager. I dåligt ljus också.
Lade på lite överlack senare. Fel överlack dock, därför är det utsuddat. Men jag ville inte använda Seche Vite för jag har märkt att det gör vitt nagellack bli lite gult. Är det bara jag som märkt det?







Did some nailstamping with the NYX Matte nailpolishes.
Zebra in black and white, because Im uncreative :D
Naah, it's really because I dont have a lot of polishes that are one coaters.
Bad lightning too.
Then I added some wrong top coat. There fore the smudge. I did not want to use Seche Vite. I have notice that it makes white polishes yellow. Any one else that has noticed that?