Nov 19, 2012

--[Not beauty related]--

Hey guys. I hope you liked my "Seven days of glitter"! :D
I will be off for a few days now. Most of the floors in our apartment is getting polished and fixed, which is really great because some of our wooden floors are aweful and you get splinters and stuff, but it also means that we have to live in our ex-lodgers new apartment while he's away. Not that great. Air mattress, laptops with no internet, no tv etc etc.. We are so looking forward to that ;P
Sorry for babbling non-make up related nonsense, but I need to get some frustration out ^^
Hope you guys have a great week!

Hej allihopa. Hoppas ni gillade min "Sju dagar med Glitter"! :D
Jag kommer vara borta ett par dagar nu. De flesta golv i vår lägenhet ska slipas och lackas osv, vilket är riktigt bra då många av våra parkettgolv är hemska och man får stickor och grejer, men det innebär också att vi måste bo hos vår föredetta inneboendes nya lägenhet när han är borta. Inte så kul. Luftmadrass, laptops utan internet, ingen tv osvosv.. Vi längtar så ;P
Ledsen för att jag babblar om grejer som inte är relaterade till smink, men jag är lite frustrerad och vill få det ut mig ^^ 
Hoppas ni har en bra vecka!


I love Deadpool, can I have this shirt?