Jan 18, 2013

Celsius

Hi. I had a Celcius drink to my dinner, in thought that it was just a healthier and sugarfree soda. Soo.. I was wrong. Four hours later Im shaking and Im all hyped, like I've been drinking four energy drinks.
I feel like screaming "Im all jacked up on mountain dew!" but I wont. So I painted my face instead.
As I could not keep my hand steady its a bit messy. And I did it over my previous make up. So its messy.
I wanted to do an eyeliner.. But that was just not gonna happen, hahah.
Kind of like the result!

Hej. Jag drack en Celciusdryck till min middag, i tron om att det var en lite mer hälsosam och sockerfri läsk. Joråsatteh.. Jag hade fel. Fyra timmar senare så är jag helt skakis och hyper, som om jag druckit fyra st energidrycker. Jag känner för att skrika "Im all jacked up on mountain dew!" men det tänker jag inte. Så jag målade mitt ansikte istället. Eftersom jag inte kunde hålla min hand stadig så är det lite kladdigt. Och jag målade över mitt gamla smink. Kladdigt. Jag ville även måla en eyeliner men det fanns ju inte en chans, hahah.
Gillar resultatet dock! 






Products Used
EYES
Lime Crime Eyeshadow Helper
NYX JP - Milk
Sleek Ultra Mattes V1&V2 - Chill, Bolt, Pillow Talk, Ink, Highness, Noir
Sleek Eau La La Liner - White Noise
BM Beauty Mascara