Jan 24, 2013

Fernage

Mirage + Fern = Fernage. U get me? ^^
Started off with Make Up Stores cybershadow Mirage all over the lid, then added Mineral Earth from Sleeks Au Naturel-palette in the crease. Then I realized that I wanted some colour, so I added Fern from Sleeks Ultra Mattes V2-palette over Mineral Earth. And ta-daaa. ;P

I knooow I have said I will put up some swatches and reviews of some stuff that I've collected during nov/dec/jan, but it so frekking hard to get good pictures when its so dark outside! I have at least seven (two more on the way) nail polishes to show you! And a bunch of stuff I got of the Lush sale, and a bunch of make up, with even more incomming.. Oh universe, Give me light!

Jag veeet att jag har sagt att jag ska lägga upp swatcher och recensioner över lite grejer jag samlat på mig under nov/dec/jan, men det är så jäklarns svårt att få bra bilder när det är så mörkt ute! Jag har åtminstonde sju (två till inkommande) nagellack att visa er! Och en bunt med saker jag haffade ifrån Lushs rea, och en hel bunt med smink, och mer inkommande.. Universum, ge mig ljus!





Products Used
EYES
Lime Crime Eyeshadow Helper
Make Up Store c/s - Mirage
Sleek Au Naturel - Mineral Earth, Nougat
Sleek Ultra Matts V2 - Fern
Peggy Sage Cake Eyeliner
IsaDora Inliner Kajal - Blonde

LIPS
ModelCo Cheek+Lip Tint - Rosy Red
NYX Lip Plumper - Scarlett