Feb 23, 2013

Neglect

Hello fellow bloggers and readers. Im sorry I've been neglecting you. Winter and sickness has brought me down, and my energy is running low.
A mini haul will be coming up, as a video (I decided that just now. Hopefully I will commit to it ^^) and as a ordinary text post for those who cannot be bothered with videos.

As for this look, I did it a while ago. Dug up the first shadow I ever bought from MUS, Amazon eyedust, and blended it out with the reddish brown with a green/blue sheen shadow from Wet n Wilds Comfort Zone-palette. Soft, colorful and wearable, at least I think so. ^^

Hej kära bloggare och läsare. Jag är ledsen över att jag försummat er. Vintern och sjukdomar har slagit ned mig, och min energi är låg.
En minirecension kommer strax att dyka upp, som en video (Bestämde det just nu. Förhoppningsvis kommer jag att engagera mig i det ^^) och som ett vanligt textinlägg för er som inte orkar videos.
För den här sminkningen, så gjorde jag den för ett tag sedan. Letade fram den första skuggan jag köpte hos MUS, Amazon eyedust, och skuggade ut den med en rödbrun skugga med grön/blått skimmer från Wet n Wilds Comfort Zone palett. Mjukt och användbart, tycker jag iaf ^^





Products Used
EYES
NYX HD Eyeshadow Base 
MUS e/d - Amazon (Lid)
Wet n Wild Comfort Zone - Right Definer (Reddish brown, outer V and crease), Right Eyelid (Light green, inner corner), Left Browbone (highlight)
Peggy Sage Cake Eyeliner
IsaDora Inliner Kajal - Blonde