Mar 20, 2013

IsaDora Dynamic Lash Growth Serum: 30 days

So about a month ago I bought IsaDoras Dynamic Lash Growth Serum on a sale for 150 kr (~$23) to try out. I was getting sick of my stumpy lashes but didnt want to spend larges amounts of cash on a growth serum like x-lash and all that. Enter IsaDora ^^
Its a clear gel that you brush on your lashes with a small, plastic mascara wand at night. You can use the Dynamic Lash Growth Mascara during the day for faster results, but I skipped that part.

Ungefär för en månad sedan så köpte jag IsaDoras Dynamic Lash Growth Serum på en rea för 150 kr för att testa. Jag hade blivit less på mina korta stumpiga fransar men vill inte spendera stora summor pengar på serum som t.ex x-lash och sådant där. Därav IsaDora ^^
Det är en genomskinlig gel som man borstar på fransarna med en liten mascaraborste i plast på kvällen. Man kan även använde Dynamic Lash Growth Mascara under dagen för snabbare resultat, men jag skippade den delen.


Here's a bad picture of my lashes before I started with the serum..

 And after 30 days.

You see any difference? I think I do! I have lashes on the outer corners of my eyes now :D
I'll do another pic after 60 days!

Have you tested this serum? What was your results and thoughts? Or if you havent, are my results making you wanna try it? ^^

Ser du någon skillnad? Jag tror jag gört! Jag har fransar i ytterkanten av mina ögon nu :D
Tar en till bild efter 60 dagar!
Har du testat det här serumet? Vad var dina resultat och tanktar? Eller om du inte har, får mina resultat dig att kanske testa det? ^^

Kostar 189 kr i butik.
Costs ~$29 in shops