Aug 30, 2013

Due to Coma..

I've been in such a funk recently, but being back home and back to routines with school and normal life has made me jittery in my face painting hands again. I asked around for some makeup tips, and Magda at ComaHeart thought that Lily Lolo's Chocolate Fudge Cake was a good idea. And since I am drawn to cool-toned smokey eyes in browns/purples/plums at the moment, it was a great tip. Thanks! ^^
So this is Chocolate Fudge Cake on the entire lid, with Regal in the crease, some Mage Quarter in the inner part of the lid and Skywalker as a highlighter in the inner corner. And boy did I have problems with the lashes. I actually got glue stuck to my lens so I had to throw it out and rest the eye for a bit, while the tears fell as frekking waterfall. Good times. 

Jag har varit i sådan dålig funk på senare tid, men att vara tillbaka hemma och tillbaka till rutiner med skola och normalt liv har gjort mig lite dampig i ansiktsmålarfingrarna igen. Jag frågade runt för lite sminktips, och Magda på ComaHeart tyckte att Lily Lolos Chocolate Fudge Cake var en bra idé.Och eftersom att jag dras till kalla sotningar i brunt/lila/plommonfärgat för tillfället så var det ett bra tips. Tack! ^^
Så det är Chocolate Fudge Cake över hela ögonlocket, Regal i globlinjen, lite av Mage Quarter i den innersta delen av locket och Skywalker som en highlight i ögonvrån. Och oj vad jag hade problem med fransarna. Jag fick faktiskt franslim på min lins så jag fick kasta den och låta ögat vila ett tag, medans tårarna strömmade som jefla vattenfall. Bra tider.





Man I need a new camera, this pics are horrid..


The lashglue accident.. ;P

And after the waterfall of tears, and some touching up without the lashes.


Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Lily Lolo Mineral Eyeshadow - Chocolate Fudge Cake
Sleek Au Naturel - Regal
Victorian Disco - Mage Quarter, Skywalker
Eyeko Skinny Liquid Eyeliner - Black
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara
Lashes from kkcenterhk

LIPS
Pierre René Sweet Berry Gloss - 48
Wet n Wild Megalast Liquid Lip Colour - Rose To The Occation