Sep 27, 2013

Smokey Drama

I was still on my purple/gold-track when doing this, all though Drama Queen never turns out as purple as I think it is, so I toned the gold down too. Kinda feels a bit as the makeup the internet refers to as "arabic"?
Any who, I wasn't too fond of it while taking the pictures last week, but when editing them yesterday I actually liked it. Maybe it was better on photo than IRL? ^^

Jag var fortfarande inne på mitt lila/guld-spår när jag gjorde den här, även om Drama Queen aldrig blir så lila som jag tror att den är, så jag tonade ned lite på guldet med. Känns lite som den slags sminkning som internet kallas "arabisk"? I vilket fall som helst, jag var inte så förtjust i sminkningen när jag tog bilderna förra veckan, men när jag editerade dem igår så tyckte jag faktiskt att det var rätt tjusigt. Kanske blev bättre på foto än IRL? ^^ 
(Undrar om fröken Varga kommer gilla den här..)







Products Used (not totally sure about all of them though)
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Inglot e/s - #30, 439
MUG e/s - Drama Queen, Sensuous
Wet N Wild Comfort Zone - Left Browbone
Viva La Diva Tropical Temptaion - Cold Gold colour
theBalm Nude'tude - Sultry, Serious (and maybe Snobby?)
MUG Gel Liner - Immortal
IsaDora Build Up Extra Volume Mascara

BROWS
MUG Gel Liner - Poison
Stargazer e/s - Red
MUG e/s - Bitten

LIPS
NYX Soft Matte Lip Cream - Stockholm