Feb 10, 2014

Lost in a Forest Moon

I really really wanted some color today. I feels like I haven't seen the sun in weeks, which is probably the case since it has been raining and snowing constantly. Argh. I WANT SUN AND SPRING NOW!!
Also, I have an appointment at the doctors in roughly two weeks, to check if they can help me with my skin.. The thought of clear skin and not having layers of makeup during the summer.... arhh.. It's too good to be true. Im sick of sometimes staying home all day because of anxeity for the way my skin looks, if it's having a really bad day. That's not a normal way to live. (And Yes, I did edit my skin in these photos. I have avoided going outside since thursday ;P)
Ohwell, less emobabble, more colorful makeup!

Jag ville verkligen verkligen ha färg idag. Det känns som om jag inte har sett solen på flera veckor, vilket kan vara fallet då det har regnat och snöat konstant. Argh. JAG VILL HA SOL OCH VÅR NU!!
Har även en tidsbokning hos döktörn om ca 2 veckor, för att se om de kan hjälpa mig med min hy.. Alltså, tanken av fin hy och slippa lager av smink under sommaren.. För bra för att vara sant. Jag är så less på att ibland stanna hemma hela dagen pga ångest över hur min hy ser ut, om den har en riktigt dålig dag. Det är inte ett normalt sett att leva på.  (Och Ja, jag har redigerat min hy på dessa bilder. Jag har undvikit att gå ut sedan i torsdags ;P)
Mjaja. Nog med emobabbel. Mer färgglatt smink!









Uh I think my lips look reeeeeaaaally weird, because I overdrew them a bit, but at the same time I do think
they look quite natural. Haha. Weirdness.

Products Used
EYES
Milani Eyeshadow Primer
Urban Decay 24/7 Glide On Pencil - Junkie, Freak
Victorian Disco Cosmetics - Forest Moon, Zangermarsh
Urban Decay Vice 2 - Prank, Habit
Inglot - #30
Sleek Face Form - Light (Contour)
Urban Decay 24/7 Liquid Liner - Perversion
IsaDora Inliner Kajal - Blonde
Sleek Eau La La Liner - White Noise
E.L.F Lengthening & Volumizing Mascara

BROWS
Stargazer e/s - Red & MUG e/s - Bitten mixed with E.L.F Makeup Lock & Seal

LIPS
NYX Soft Matte Lip Cream - San Paulo

HAIR
Weird and all over the place.